Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Title: Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: транскордонне співробітництво
Карпатський єврорегіон
маркетинговий менеджмент
функції та принципи
дерево цілей
Issue Date: 2018
Publisher: Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України"
Abstract: Наведено та обґрунтовано сучасну проблему управління української частини Карпатського єврорегіону. Вказано на інноваційну систему керування цього єврорегіонального об’єднання з новими учасниками його системи менеджменту, яка побудована на маркетингових засадах. У результаті розроблено сучасні принципи та функції маркетингового управління транскордонним співробітництвом. Проаналізовано також сучасні принципи функціонування стратегії «Карпатський єврорегіон 2020». Побудовано дерево цілей транскордонного співробітництва задля спрощеної схеми орієнтування та управління його всіма суб’єктами-учасниками єврорегіону.
Description: Гегедош К. В. Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва / К. В. Гегедош // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України", 2018. - №3 (89). - С. 44-53
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гегедош_1.pdfМаркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.