Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Название: Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: маркетингова концепція
транскордонне співробітництво
Дата публикации: 2018
Издательство: Запоріжжя
Описание: Гегедош К. В. Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві / К. В. Гегетош // Сучасні напрями розвитку економіки в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 2 листопада 2018 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2018. - С. 5-13
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гегедош_2.pdfМаркетингова концепція у сучасному транскордоному співробітництві504.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.