Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Titel: Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: маркетингова концепція
транскордонне співробітництво
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Запоріжжя
Beschreibung: Гегедош К. В. Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві / К. В. Гегетош // Сучасні напрями розвитку економіки в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 2 листопада 2018 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2018. - С. 5-13
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Гегедош_2.pdfМаркетингова концепція у сучасному транскордоному співробітництві504.44 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.