Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДочинець, Н. М.-
dc.date.accessioned2018-11-23T09:11:33Z-
dc.date.available2018-11-23T09:11:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902-
dc.descriptionДочинець Н. М. Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.96-107en_US
dc.description.abstractВ статті визначається вплив консюмеризму як суспільного руху на розвиток концепції маркетингу; визначається відмінність між поняттями „консюмеризм” та суспільство споживання”; розглядаються сучасні пріоритети і вимоги консюмеризму до підприємницького бізнесу; аналізується проблема пасивності громадських організацій споживачів в Україні як основний гальмуючий фактор розвитку вітчизняного консюмеристського руху, і відповідно, прийняття українським підприємництвом сучасної концепції маркетингу; наводяться можливі шляхи подолання основних перешкод у функціонуванні громадських організацій-консюмеристів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectконцепція маркетингуen_US
dc.subjectорганізацій-консюмеристівen_US
dc.titleВплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n2-98-109.pdfВплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу364.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.