Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902
Название: Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу
Авторы: Дочинець, Н. М.
Ключевые слова: концепція маркетингу
організацій-консюмеристів
Дата публикации: 2006
Издательство: МТІ
Краткий осмотр (реферат): В статті визначається вплив консюмеризму як суспільного руху на розвиток концепції маркетингу; визначається відмінність між поняттями „консюмеризм” та суспільство споживання”; розглядаються сучасні пріоритети і вимоги консюмеризму до підприємницького бізнесу; аналізується проблема пасивності громадських організацій споживачів в Україні як основний гальмуючий фактор розвитку вітчизняного консюмеристського руху, і відповідно, прийняття українським підприємництвом сучасної концепції маркетингу; наводяться можливі шляхи подолання основних перешкод у функціонуванні громадських організацій-консюмеристів.
Описание: Дочинець Н. М. Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.96-107
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n2-98-109.pdfВплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу364.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.