Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-09T13:06:05Z-
dc.date.available2017-11-09T13:06:05Z-
dc.date.issued2016-05-19-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288-
dc.description.abstractВища школа повинна мати на меті підготовку не просто високоосвіченого фахівця, але й працівника нестандартного творчого мислення, здатного до педагогічної рефлексії. Такий підхід можливий лише за умов реформування змісту й організації навчання, піднесення ролі інновацій в системі освіти, зміни місця майбутнього вчителя в навчальному процесі, а саме перетворення його з об’єкта на суб’єкт педагогічної діяльності. Отже, важливою умовою успішного професійного становлення майбутнього вчителя є розвиток його рефлексивної готовності до виконання функціональних професійних обов’язків.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна інноваційна педагогічна діяльністьen_US
dc.titleДо проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльностіen_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АЛМАШІ С. І. До проблеми дослідження рефлексивної складової готовностіmerge.pdfДо проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності322.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.