Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877
Назва: | Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект |
Автори: | Боднар, Олеся Михайлівна |
Ключові слова: | професійна компетентність педагогічна компетентність вокально-педагогічна компетентність |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У науковій статті проаналізовано та визначено поняття «компетентність». Розглянуто різні погляди науковців на категорії «професійна компетентність» та «педагогічна компетентність» вчителя. Доведено, що вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва є складовою професійної компетентності. Представлено авторське визначення вокально-педагогічної компетентності майбутнього фахівця, як рівневу складову професіоналізму, яка охоплює особистісні характеристики, теоретичні знання та практичні здатності педагога. |
Опис: | Боднар, О. М. Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект О. М. Боднар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - C. 130-135 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n20-131-136.pdf | Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект | 346.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.