Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877
Название: Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект
Авторы: Боднар, Олеся Михайлівна
Ключевые слова: професійна компетентність
педагогічна компетентність
вокально-педагогічна компетентність
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У науковій статті проаналізовано та визначено поняття «компетентність». Розглянуто різні погляди науковців на категорії «професійна компетентність» та «педагогічна компетентність» вчителя. Доведено, що вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва є складовою професійної компетентності. Представлено авторське визначення вокально-педагогічної компетентності майбутнього фахівця, як рівневу складову професіоналізму, яка охоплює особистісні характеристики, теоретичні знання та практичні здатності педагога.
Описание: Боднар, О. М. Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект О. М. Боднар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - C. 130-135
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n20-131-136.pdfВокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект346.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.