Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Title: Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів
Authors: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Keywords: маркетингові дослідження
маркетингова інформація
Issue Date: 2006
Publisher: МТІ
Abstract: В статті розглядаються проблеми забезпечення підприємств маркетинговою інформацією та пропонується їх вирішення шляхом створення регіональних маркетингових інформаційних центрів. Розглядаються перешкоди розвитку регіональних маркетингових досліджень в Україні та пропонуються шляхи їх подолання.
Description: Бойко М. М. Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.167-179
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науковий вісник МТІ-168-180.pdfРоль маркетингових досліджень в розвитку регіонів369.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.