Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Title: Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів
Authors: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Keywords: маркетингові дослідження
маркетингова інформація
Issue Date: 2006
Publisher: МТІ
Abstract: В статті розглядаються проблеми забезпечення підприємств маркетинговою інформацією та пропонується їх вирішення шляхом створення регіональних маркетингових інформаційних центрів. Розглядаються перешкоди розвитку регіональних маркетингових досліджень в Україні та пропонуються шляхи їх подолання.
Description: Бойко М. М. Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.167-179
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Науковий вісник МТІ-168-180.pdfРоль маркетингових досліджень в розвитку регіонів369.74 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!