Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorКовач, О. В.-
dc.date.accessioned2018-11-13T14:19:31Z-
dc.date.available2018-11-13T14:19:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2839-
dc.descriptionЩербан, Т. Д. Психологічні особливості самосприйняття в юнацькому віці / Т. Д. Щербан, О. В. Ковач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - С.153-162en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні особливості самосприйняття в юнацькому віці. Успішна особистість розглядається як цілісний і динамічний процес атрибутування особистістю власних позитивних досягнень. Реалії практики свідчать про наявність значної кризи, своєрідного когнітивно-духовного вакууму, що унеможливлюють повноцінний розвиток успішної особистості. Тому, вивчення даного питання є актуальним на сьогодні. Доведено, що розвиток самоставлення в юнацькому віці відбувається також завдяки пізнанню інших осіб, які є в оточенні. Діяльність в юнацькому віці наповнена мотивами засвоєння знань, спрямовані на професію; з’являються соціальні та особистісні зовнішні мотиви, передусім мотиви досягнення. Найважливішою детермінантою розвитку самоприйняття юнака, що забезпечує прийняття ним себе як унікального соціально-особистісного феномена, вважається сім’я. Усвідомлення себе (і прийняття) стають можливими лише за умови врахування тих оцінних ставленнь, що складаються в процесі виховання з боку дорослих (батьків, учителів). Розвиток самосприйняття юнака, який навчається у вузі залежить від його внутріуніверситетської, внутрігрупової взаємодії з викладачами й однолітками. Протягом навчання у вищому навчальному закладі закладається професійна самосвідомість особистсті. Вона включає: усвідомлення людиною норм, правил, моделей своєї професії, як еталону для усвідомлення своїх якостей; усвідомлення цих якостей в інших людях, порівняння себе з кимось іншим (абстрактним або конкретною колегою); облік оцінки себе як професіонала з боку колег; самооцінка своїх окремих сторін - розуміння себе, Сучасному суспільству потрібен професіонал, який знає свою справу, може самостійно приймати рішення і відповідати за них. Тому, подальше глибоке вивчення професійного самоставлення в юнацькому віці буде ключем для розв’язання тих питань, які постають на шляху формування сильної особистості-професіонала.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсамосвідомістьen_US
dc.subjectсамосприйняттяen_US
dc.subject«Я»- концепціяen_US
dc.subjectсамопізнання,en_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectсамовихованняen_US
dc.subjectстатеве самосприйняттяen_US
dc.titleПсихологічні особливості самосприйняття в юнацькому віціen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n20-154-163.pdfПсихологічні особливості самосприйняття в юнацькому віці381.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.