Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2825
Назва: Соціально-економічна орієнтація розвитку підприємств туризму
Автори: Рега, Марина Георгіївна
Ключові слова: туристичне підприємство
туристична сфера
туристичний потенціал
туристична послуга
Дата публікації: 2015
Видавництво: Мукачево
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто існуючі теоретичні підходи до соціально-економічної орієнтації розвитку підприємств туризму. Узагальнено сучасні нові організаційні форми управління підприємствами туристичної сфери. Визначено напрями удосконалення пріоритетних завдань щодо розвитку туризму і запровадження ефективних методів економічного стимулювання.
Опис: Рега М. Г. Соціально-економічна орієнтація розвитку підприємств туризму / М. Г. Рега // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2015. - №1. - С. 51-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2825
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
08.pdfСоціально-економічна орієнтація розвитку підприємств туризму103.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.