Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/279
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБерезовська, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorСмоляк, Марія Андріївна-
dc.date.accessioned2017-11-09T08:28:35Z-
dc.date.available2017-11-09T08:28:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/279-
dc.description.abstractВ статті розглядається поняття адаптація. Визначено етапи, стадії, рівні адаптації та основні чинники, що впливають на процес адаптації першокласників, п’ятикласників. Виділено причини, наслідки і локус скарг шкільної дезадаптації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries№4(41)-
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectдезадаптаціяen_US
dc.subjectпершокласникиen_US
dc.subjectп’ятикласникиen_US
dc.titleПсихологічні особливості адаптації школярів до навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Березовська+Смоляк_Психологічні особливості адаптації школярів до навчання.pdfПсихологічні особливості адаптації школярів до навчання586.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.