Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/279| Назва: | Психологічні особливості адаптації школярів до навчання |
| Автори: | Березовська, Лариса Іванівна Смоляк, Марія Андріївна |
| Ключові слова: | адаптація дезадаптація першокласники п’ятикласники |
| Дата публікації: | 2014 |
| Серія/номер: | №4(41) |
| Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається поняття адаптація. Визначено етапи, стадії, рівні адаптації та основні чинники, що впливають на процес адаптації першокласників, п’ятикласників. Виділено причини, наслідки і локус скарг шкільної дезадаптації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/279 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Березовська+Смоляк_Психологічні особливості адаптації школярів до навчання.pdf | Психологічні особливості адаптації школярів до навчання | 586.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.