Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКсенофонтов, Сергій Саввич-
dc.date.accessioned2018-11-07T07:56:49Z-
dc.date.available2018-11-07T07:56:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777-
dc.descriptionКсенофонтов С. С. Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.216-219.en_US
dc.description.abstractРобота присвячена вивченню суттєвої та ефективної методики навчання студентів на базовому етапі освіти. Доведено, що більшість студентів не мають «звички» до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображає низьку мотивацію до якісного навчання. Обґрунтовано, що механізм мотивації професійного саморозвитку особистості під час підготовки у виші уможливлює розробку необхідних процедур керування навчально-професійною діяльністю. Свідоме створення у навчальному процесі відповідних учбових ситуацій є необхідною педагогічною умовою досягнення мотиваційної напруги та формування професійного мислення майбутнього фахівця.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмотивації самонавчанняen_US
dc.subjectпрофесійне мисленняen_US
dc.subjectмайбутній фахівецьen_US
dc.titleМотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівцяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
056.pdfМотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця663.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.