Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2775
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Cтепанівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-07T07:23:55Z | - |
dc.date.available | 2018-11-07T07:23:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2775 | - |
dc.description | Барчій М. С. Проблема вдосконалення професійної піготовки психологів / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.205-208. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблему професійного розвитку психолога, особливості етапів професійного становлення, представлено психолого-педагогічні засоби вдосконалення професійної підготовки психологів: психологічні тренінги, рольові та ділові ігри, арттерапія, диспути, круглі столи, семінари – взаємонавчання. Підкреслюється роль різних видів позанавчальної роботи в професійному та особистісному розвитку майбутніх психологів. Узагальнено психолого-педагогічні умови ефективної фахової підготовки психологів, що забезпечать поєднання розвивальних зовнішніх факторів із внутрішнім прагненням майбутнього психолога до особистісного зростання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | психолог | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | особистісний розвиток | en_US |
dc.subject | тренінг | en_US |
dc.subject | методи | en_US |
dc.title | Проблема вдосконалення професійної підготовки психологів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
053.pdf | Проблема вдосконалення професійної піготовки психологів | 664.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.