Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМусаткіна, Вікторія Петрівна-
dc.date.accessioned2018-11-06T14:20:06Z-
dc.date.available2018-11-06T14:20:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771-
dc.descriptionМусаткіна, В. П. Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства / В. П. Мусаткіна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.101-104en_US
dc.description.abstractУ статті визначено сутність маркетингової політики торговельного підприємства; проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; досліджено проблему впливу маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectпродуктивність підприємстваen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.titleВплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-4-1-2014-21.pdfВплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства426.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.