Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Назва: Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства
Автори: Мусаткіна, Вікторія Петрівна
Ключові слова: маркетингова політика
продуктивність підприємства
цінова політика
товарна політика
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність маркетингової політики торговельного підприємства; проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; досліджено проблему впливу маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства.
Опис: Мусаткіна, В. П. Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства / В. П. Мусаткіна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.101-104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-4-1-2014-21.pdfВплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства426.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.