Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Название: Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства
Авторы: Мусаткіна, Вікторія Петрівна
Ключевые слова: маркетингова політика
продуктивність підприємства
цінова політика
товарна політика
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність маркетингової політики торговельного підприємства; проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; досліджено проблему впливу маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства.
Описание: Мусаткіна, В. П. Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства / В. П. Мусаткіна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.101-104
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1-4-1-2014-21.pdfВплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства426.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.