Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Title: Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства
Authors: Мусаткіна, Вікторія Петрівна
Keywords: маркетингова політика
продуктивність підприємства
цінова політика
товарна політика
Issue Date: 2014
Abstract: У статті визначено сутність маркетингової політики торговельного підприємства; проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; досліджено проблему впливу маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства.
Description: Мусаткіна, В. П. Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства / В. П. Мусаткіна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.101-104
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-4-1-2014-21.pdfВплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства426.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.