Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРега, Марина Георгіївна-
dc.date.accessioned2018-11-06T13:57:42Z-
dc.date.available2018-11-06T13:57:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2770-
dc.descriptionРега, М. Г. Управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу / М. Г. Рега // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.111-114en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання щодо управління маркетинговою діяльністю ГРБ, досліджується роль маркетингу на підприємстві. Розглядаються питання щодо успішного функціонування підприємств ГРБ, а також організації маркетингової служби та ситуації на ринку. Також йдеться про конкуренцію, смаки і вподобання споживачів та ефективність управління підприємством.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectготельний продуктen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-4-1-2014-23.pdfУправління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу323.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.