Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2769
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ямчук, Таїсія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-06T13:29:35Z | - |
dc.date.available | 2018-11-06T13:29:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2769 | - |
dc.description | Ямчук, Т. Ю. Інтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів / Т. Ю. Ямчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.180-184 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі дослідження професійної самоідентичності майбутніх психологів та застосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування професійної самоідентичності структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення професійної самоідентичності. Представлено результати дослідження, які демонструють ключові параметри змін професійної самоідентичності студентів-психологів протягом навчання у ВУЗі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | самоідентичність | en_US |
dc.subject | професійна самоідентичність | en_US |
dc.subject | суб’єктивний досвід | en_US |
dc.title | Інтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
42.pdf | Інтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів | 128.5 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.