Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯмчук, Таїсія Юріївна-
dc.date.accessioned2018-11-06T13:29:35Z-
dc.date.available2018-11-06T13:29:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2769-
dc.descriptionЯмчук, Т. Ю. Інтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів / Т. Ю. Ямчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.180-184en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі дослідження професійної самоідентичності майбутніх психологів та застосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування професійної самоідентичності структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення професійної самоідентичності. Представлено результати дослідження, які демонструють ключові параметри змін професійної самоідентичності студентів-психологів протягом навчання у ВУЗі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсамоідентичністьen_US
dc.subjectпрофесійна самоідентичністьen_US
dc.subjectсуб’єктивний досвідen_US
dc.titleІнтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdfІнтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів128.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.