Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2767
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарга, Вікторія Степанівна-
dc.date.accessioned2018-11-06T11:04:04Z-
dc.date.available2018-11-06T11:04:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2767-
dc.descriptionВарга, В. С. Процедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища / В. С. Варга // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.130-134en_US
dc.description.abstractУ статті представлено опис етапів емпіричного дослідження стилів виховання різних етносів як основного етнопсихологічного чинника адаптації дитини до шкільного середовища, подається загальна процедура організації дослідження, обґрунтовується комплекс застосовуваних методів і прийомів. Стаття спрямована на дослідження адаптації молодших школярів до шкільного середовища в контексті етнопсихологічних особливостей та на визначення основних етнопсихологічних чинників, здатних істотно впливати на становлення особистості дитини. Насамперед, аналізувати емоційні психічні стани, невротизованість, тривожність, агресивність, комунікативні проблеми і відповідність поведінкових проявів у шкільному середовищі та ставлення до нього.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectетнопсихологічна адаптаціяen_US
dc.subjectшкільне середовищеen_US
dc.subjectпсихічні процесиen_US
dc.titleПроцедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовищаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdfПроцедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища133.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.