Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2767
Titel: Процедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища
Autoren: Варга, Вікторія Степанівна
Stichwörter: адаптація
етнопсихологічна адаптація
шкільне середовище
психічні процеси
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: У статті представлено опис етапів емпіричного дослідження стилів виховання різних етносів як основного етнопсихологічного чинника адаптації дитини до шкільного середовища, подається загальна процедура організації дослідження, обґрунтовується комплекс застосовуваних методів і прийомів. Стаття спрямована на дослідження адаптації молодших школярів до шкільного середовища в контексті етнопсихологічних особливостей та на визначення основних етнопсихологічних чинників, здатних істотно впливати на становлення особистості дитини. Насамперед, аналізувати емоційні психічні стани, невротизованість, тривожність, агресивність, комунікативні проблеми і відповідність поведінкових проявів у шкільному середовищі та ставлення до нього.
Beschreibung: Варга, В. С. Процедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища / В. С. Варга // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.130-134
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2767
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
31.pdfПроцедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища133.09 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.