Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-11-06T10:57:35Z | - |
| dc.date.available | 2018-11-06T10:57:35Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766 | - |
| dc.description | Барчій, М. С. Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.98-102 | en_US |
| dc.description.abstract | В статті проаналізовано проблему комунікативної компетентності педагога. Висвітлено сутність та основні ознаки комунікативних умінь. Виділено низку типових труднощів у вияві комунікативних умінь педагогів. Наведено перелік професійних комунікативних умінь педагога та етапи самовиховання комунікативних умінь. Показана роль педагогічних вправ,ігрових та тренінгових технологій у забезпеченні комунікативної активності студентів. Виокремлено психолого-педагогічні та організаційно- методичні умови формування комунікативних умінь майбутніх педагогів під час навчання у вищій школі. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | педагог | en_US |
| dc.subject | спілкування | en_US |
| dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
| dc.subject | комунікативні уміння | en_US |
| dc.title | Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 24.pdf | Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами | 128.41 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.