Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorУстич, Маріанна-
dc.date.accessioned2018-11-06T09:00:55Z-
dc.date.available2018-11-06T09:00:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761-
dc.descriptionШвардак М. В. Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання / М. В. Швардак, М. Устич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.139-141.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню концептуальних підходів щодо розкриття сутності дискусії та дискусійних методів навчання. З’ясовано, що дискусійні методи допомагають сформувати здатність в учнів творчо мислити, аргументовано формулювати та відстоювати власну точку зору, критично ставитися до джерел інформації. Розкрито сутність різних дискусійних методів. Серед них: дебати, «круглий стіл», дискусія-симпозіум, панельна дискусія, концентричні кола, дискусія з елементами ігрового моделювання тощо.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectдискусіяen_US
dc.subjectдискусійні методиen_US
dc.subjectвиди дискусіїen_US
dc.subjectінтерактивне спілкуванняen_US
dc.titleКонцептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
036.pdfКонцептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання671.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.