Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Title: Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання
Authors: Швардак, Маріанна Василівна
Устич, Маріанна
Keywords: дискусія
дискусійні методи
види дискусії
інтерактивне спілкування
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Abstract: Стаття присвячена визначенню концептуальних підходів щодо розкриття сутності дискусії та дискусійних методів навчання. З’ясовано, що дискусійні методи допомагають сформувати здатність в учнів творчо мислити, аргументовано формулювати та відстоювати власну точку зору, критично ставитися до джерел інформації. Розкрито сутність різних дискусійних методів. Серед них: дебати, «круглий стіл», дискусія-симпозіум, панельна дискусія, концентричні кола, дискусія з елементами ігрового моделювання тощо.
Description: Швардак М. В. Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання / М. В. Швардак, М. Устич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.139-141.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
036.pdfКонцептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання671.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.