Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2755
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-11-05T11:48:59Z-
dc.date.available2018-11-05T11:48:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2755-
dc.descriptionАтрощенко, Т. О. Розвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ / Т. О. Атрощенко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.9-14en_US
dc.description.abstractВ статті характеризується поняття «художньо-мовленнєва діяльність» та завдання формування художньо-мовленнєвої компетенції у дітей дошкільного віку, розкриваються основні методи та прийоми розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ. Мета статті полягає в обґрунтуванні поняття «художньо-мовленнєва діяльність» та розкритті особливостей художньо - мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Методи дослідження: 1) теоретичні (вивчення, аналіз, систематизація та узагальнення психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження з метою виявлення існуючих підходів до особливостей художньо-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Низка цих методів надала можливість з’ясувати сутність і зміст ключових понять: «художньо-мовленнєва діяльність», «художньо-мовленнєва компетенція», «художній образ», визначити рівень вивчення даної проблеми на сьогоднішній день; 2) емпіричні: спостереження, тестування, анкетування, опитування педагогічних працівників та дітей з метою виявлення стану художньо-мовленнєвого розвитку дітей, виявлення впливу програмових художніх творів для художньо-мовленнєвого розвитку дітей та ефективності їх використання для розвитку художньо-мовленнєвої компетенції, знань вихователів стосовно питання художньо-мовленнєвого розвитку дітей на етапі дошкільного дитинства. Художньо-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку буде ефективним, якщо забезпечити такі педагогічні умови: спрямованість змісту художніх творів на формування у дітей художньо-мовленнєвої діяльності; тематичне наскрізне планування художніх творів у різних видах діяльності; забезпечення взаємозв’язку навчально-мовленнєвої, художньо-мовленнєвої та театрально-мовленнєвої діяльності дошкільнят.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectхудожньо-мовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectхудожньо-мовленнєва компетенціяen_US
dc.subjectхудожній образen_US
dc.subjectлітературні заняттяen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.titleРозвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdfРозвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ145.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.