Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Название: Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: маркетинг
транскордонне співробітництво
форми ділових комунікацій
Дата публикации: 2018
Издательство: Ужгород
Краткий осмотр (реферат): На підставі проведеного аналізу наукових робіт з транскордонного співробітництва у статті виділено праці вчених, які заклали фундамент розвитку науково методичних підходів до формування маркетингових механізмів у сучасних транскордонних регіонах. Науковою новизною є виділення більш нової категорії маркетингу в транскордонних відносинах разом з усіма можливими формами ділових комунікацій.
Описание: Гегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал / голов. ред. М.М.Палінчак. - Ужгород, 2018. - Випуск 21. Частина 1. - С.46-49.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гегедош 0.pdfТеорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві555.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.