Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Title: Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: маркетинг
транскордонне співробітництво
форми ділових комунікацій
Issue Date: 2018
Publisher: Ужгород
Abstract: На підставі проведеного аналізу наукових робіт з транскордонного співробітництва у статті виділено праці вчених, які заклали фундамент розвитку науково методичних підходів до формування маркетингових механізмів у сучасних транскордонних регіонах. Науковою новизною є виділення більш нової категорії маркетингу в транскордонних відносинах разом з усіма можливими формами ділових комунікацій.
Description: Гегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал / голов. ред. М.М.Палінчак. - Ужгород, 2018. - Випуск 21. Частина 1. - С.46-49.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гегедош 0.pdfТеорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві555.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.