Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорнієнко, Інокентій Олексійович-
dc.date.accessioned2018-11-05T09:17:40Z-
dc.date.available2018-11-05T09:17:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2751-
dc.descriptionКорнієнко, І. О. Проблема опанування у ситуації високої тривожності / І. О. Корнієнко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №1(1). - С.147-153en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано результати дослідження опанувальної поведінки студентів у ситуації іспиту, а саме: рівень стресогеності та динаміку тривожності даної ситуації для особистості юнака, залежність тривожності та репертуару стратегій копінг-поведінки студентів. Визначено основні особливості опанування з ситуаціями іспиту. Прослідковано динаміку екзаменаційної тривожності: здійснено порівняльний аналіз результатів тривожності і репертуару стратегій копінг-поведінки студентів до, під час та після екзаменаційної сесії. Доведено, що з збільшенням курсу ступінь стресогеності ситуації екзамену для студентів не знижується. Встановлено, що студенти з високою тривожністю частіше використовують емоційно-орієнтовані копінг-стратегії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкопінгen_US
dc.subjectопануванняen_US
dc.subjectстратегії копінг-поведнікиen_US
dc.subjectстресогенністьen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectжиттєстійкістьen_US
dc.titleПроблема опанування у ситуації високої тривожностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdfПроблема опанування у ситуації високої тривожності251.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.