Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Назва: Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: інтерактивно-маркетингова логістика
транспортно-логістичні процеси
світова глобалізація
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ужгород : Говерла
Опис: Чучка, Іван Михайлович Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації / Іван Михайлович Чучка // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 квітня 2018 року). - Ужгород : Говерла, 2018. - С.42-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чучка 1.pdfІнтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації685.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.