Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Titel: Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації
Autoren: Чучка, Іван Михайлович
Stichwörter: інтерактивно-маркетингова логістика
транспортно-логістичні процеси
світова глобалізація
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Ужгород : Говерла
Beschreibung: Чучка, Іван Михайлович Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації / Іван Михайлович Чучка // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 квітня 2018 року). - Ужгород : Говерла, 2018. - С.42-46.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Чучка 1.pdfІнтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації685.51 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.