Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Title: Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Keywords: інтерактивно-маркетингова логістика
транспортно-логістичні процеси
світова глобалізація
Issue Date: 2018
Publisher: Ужгород : Говерла
Description: Чучка, Іван Михайлович Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації / Іван Михайлович Чучка // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 квітня 2018 року). - Ужгород : Говерла, 2018. - С.42-46.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чучка 1.pdfІнтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації685.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.