Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2743
Title: Специфіка розвитку мовлення дошкільників з вадами слуху в умовах інклюзії
Authors: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Keywords: дошкільники
інклюзія
вади слуху
мовлення
навчання
розвиток
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Abstract: У статті йдеться про особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку з вадами слуху у спеціально організованих інклюзивних закладах. З’ясовано, що в ДНЗ необхідно створити систему загальнорозвивальної та корекційної роботи, спрямовано в першу чергу на корекцію вторинних відхилень – розвитку мови і мовлення. З метою забезпечення якісного формування мовленнєвої діяльності нечуючих дітей, проводиться підготовча робота з ними, в основу якої покладено метод безпосереднього наслідування. Підкреслено необхідність розвитку уваги у дітей дошкільного віку з вадами слуху. Формування словесного мовлення дітей з вадами слуху здійснюється не тільки безпосередньо у спілкуванні, а й на індивідуальних заняттях та в процесі навчальної діяльності. Саме поєднання цих двох шляхів сприяє швидкому і якісному засвоєнню мови. У статті доведено, що під впливом мовлення розвивається й удосконалюється не тільки мислення, а й особистість дитини з порушеннями слуху в цілому.
Description: Кас’яненко О. М. Специфіка розвитку мовлення дошкільників з вадами слуху в умовах інклюзії / О. М. Кас’яненко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 116-119
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2743
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
030.pdfСпецифіка розвитку мовлення дошкільників з вадами слуху в умовах інклюзії663.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.