Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorГапак, Марія-
dc.date.accessioned2018-11-02T09:52:27Z-
dc.date.available2018-11-02T09:52:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736-
dc.descriptionЧекан О. І. Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку / О. І. Чекан, М. Гопак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 105-108en_US
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку. Окреслено чинники, що зумовлюють дезадаптацію дошкільнят. Представлено критеріальну характеристику соціальної ситуації розвитку дітей. Авторами визначено засоби, які сприяють успішному прилаштуванню кожної дитини до умов життя в дошкільному навчальному закладі. Виявлено особливості впливу засобів ігрової діяльності на соціальну адаптацію дошкільників.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсоціальна адаптаціяen_US
dc.subjectсоціальне середовищеen_US
dc.subjectадаптованістьen_US
dc.subjectнеадаптованістьen_US
dc.subjectдезадаптованістьen_US
dc.titleТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
027.pdfТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку664.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.