Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Назва: Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Гапак, Марія
Ключові слова: соціальна адаптація
соціальне середовище
адаптованість
неадаптованість
дезадаптованість
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку. Окреслено чинники, що зумовлюють дезадаптацію дошкільнят. Представлено критеріальну характеристику соціальної ситуації розвитку дітей. Авторами визначено засоби, які сприяють успішному прилаштуванню кожної дитини до умов життя в дошкільному навчальному закладі. Виявлено особливості впливу засобів ігрової діяльності на соціальну адаптацію дошкільників.
Опис: Чекан О. І. Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку / О. І. Чекан, М. Гопак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 105-108
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
027.pdfТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку664.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.