Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Название: Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку
Авторы: Чекан, Оксана Іванівна
Гапак, Марія
Ключевые слова: соціальна адаптація
соціальне середовище
адаптованість
неадаптованість
дезадаптованість
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку. Окреслено чинники, що зумовлюють дезадаптацію дошкільнят. Представлено критеріальну характеристику соціальної ситуації розвитку дітей. Авторами визначено засоби, які сприяють успішному прилаштуванню кожної дитини до умов життя в дошкільному навчальному закладі. Виявлено особливості впливу засобів ігрової діяльності на соціальну адаптацію дошкільників.
Описание: Чекан О. І. Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку / О. І. Чекан, М. Гопак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 105-108
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
027.pdfТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку664.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.