Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Titel: Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку
Autoren: Чекан, Оксана Іванівна
Гапак, Марія
Stichwörter: соціальна адаптація
соціальне середовище
адаптованість
неадаптованість
дезадаптованість
Erscheinungsdatum: 2016
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку. Окреслено чинники, що зумовлюють дезадаптацію дошкільнят. Представлено критеріальну характеристику соціальної ситуації розвитку дітей. Авторами визначено засоби, які сприяють успішному прилаштуванню кожної дитини до умов життя в дошкільному навчальному закладі. Виявлено особливості впливу засобів ігрової діяльності на соціальну адаптацію дошкільників.
Beschreibung: Чекан О. І. Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку / О. І. Чекан, М. Гопак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 105-108
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
027.pdfТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку664.14 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.