Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Title: Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку
Authors: Чекан, Оксана Іванівна
Гапак, Марія
Keywords: соціальна адаптація
соціальне середовище
адаптованість
неадаптованість
дезадаптованість
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Abstract: У статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку. Окреслено чинники, що зумовлюють дезадаптацію дошкільнят. Представлено критеріальну характеристику соціальної ситуації розвитку дітей. Авторами визначено засоби, які сприяють успішному прилаштуванню кожної дитини до умов життя в дошкільному навчальному закладі. Виявлено особливості впливу засобів ігрової діяльності на соціальну адаптацію дошкільників.
Description: Чекан О. І. Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку / О. І. Чекан, М. Гопак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 105-108
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
027.pdfТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку664.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.