Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Назва: Організаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах
Автори: Папп, Василь Васильович
Бошота, Неля Василівна
Ключові слова: туристична послуга
управлiння якiстю туристичного обслуговування
полiпшення якостi
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статтi розглянуто питання формування системи управлiння якiстю на пiдприємствах туристичної галузi. Обґрунтовується, що наявнi методологiчнi пiдходи до управлiння якiстю у системi матерiального виробництва не можуть повною мiрою бути застосованi до системи управлiння якiстю туристичних послуг. Побудовано модель координацiї функцiй управлiння із загальними завданнями управлiння якiстю обслуговування на пiдприємствах туристичної iндустрiї. Визначено сутнiсть економiчних категорiй «якiсть» та «управлiння якiстю», розглянуто мету стратегiчного управлiння якiстю в туризмi, виокремлено напрями стратегiчного управлiння якiстю. Автори доходять висновку про те, що для бiльшостi туристичних послуг процеси їх надання та споживання практично невiддiльнi – вони розробляються як результат узгоджених дiй систем управлiння їх виробництвом i споживанням.
Опис: Папп, В. В. Організаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах / В. В. Папп, Н. В. Бошота // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №15. - С.437-443
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67.pdfОрганізаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах225.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.