Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Title: Організаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах
Authors: Папп, Василь Васильович
Бошота, Неля Василівна
Keywords: туристична послуга
управлiння якiстю туристичного обслуговування
полiпшення якостi
Issue Date: 2018
Abstract: У статтi розглянуто питання формування системи управлiння якiстю на пiдприємствах туристичної галузi. Обґрунтовується, що наявнi методологiчнi пiдходи до управлiння якiстю у системi матерiального виробництва не можуть повною мiрою бути застосованi до системи управлiння якiстю туристичних послуг. Побудовано модель координацiї функцiй управлiння із загальними завданнями управлiння якiстю обслуговування на пiдприємствах туристичної iндустрiї. Визначено сутнiсть економiчних категорiй «якiсть» та «управлiння якiстю», розглянуто мету стратегiчного управлiння якiстю в туризмi, виокремлено напрями стратегiчного управлiння якiстю. Автори доходять висновку про те, що для бiльшостi туристичних послуг процеси їх надання та споживання практично невiддiльнi – вони розробляються як результат узгоджених дiй систем управлiння їх виробництвом i споживанням.
Description: Папп, В. В. Організаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах / В. В. Папп, Н. В. Бошота // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №15. - С.437-443
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
67.pdfОрганізаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах225.36 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!