Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2723| Title: | Модель підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку |
| Authors: | Попович, Оксана Михайлівна |
| Keywords: | конструктивна діяльність структурно-логічна модель професійна підготовка вихователь дитина дошкільного віку |
| Issue Date: | 2016 |
| Publisher: | МДУ |
| Abstract: | У статті обґрунтовано модель реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. Авторська модель має вигляд структурно-логічної схеми, на якій представлено окремі його складові: мету, завдання, форми, методи та засоби, компоненти, критерії, рівні та результат. Модель є дієвою за визначених педагогічних умов, а саме: формування мотиваційних установок на організацію конструктивної діяльності як засобу розвитку дитини-дошкільника; реалізація мисленнєво-діяльнісного підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності як перспективного засобу забезпечення цілісності педагогічного процесу; розвиток пізнавальної самостійності, творчої індивідуальності що проявлятиметься у сформованості умінь самоаналізу, самопроектування, самореалізації і самоконтролю. . |
| Description: | Попович О. М. Модель підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку / О. М. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 64-69 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2723 |
| Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| 017.pdf | Модель підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку | 694.93 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!