Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисаренко, С.М.-
dc.contributor.authorПіктовят, О. О.-
dc.contributor.authorФецинець, В. Т.-
dc.date.accessioned2018-10-29T11:38:50Z-
dc.date.available2018-10-29T11:38:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2698-
dc.descriptionПисаренко, С. М. Геопросторова організація світового туристичного ринку / С. М. Писаренко, О. О. Піктовят, В. Т. Фецинець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2016. - Випуск 21(16). - С.91-100en_US
dc.description.abstractСпецифіка сьогодення полягає у тому, що вже відбулося усвідомлення важливості розвитку туризму, як ефективного засобу значних валютних надходжень, створення нових робочих місць, стимулу для розвитку соціальної та ринкової інфраструктури, потенційного об'єкту інвестування тощо. Саме глобалізаційні процеси з притаманною їм транснаціоналізацією форм діяльності, інтернаціоналізацією виробництва, тенденціями до концентрації капіталу позначились на індустрії туризму не тільки багатополюсністю територіальної структури світового туристичного ринку, але й його ярусністю, об'єктивно зумовленою системою перебігу капіталу, формами співробітництва та організації діяльності, можливостями застосування відповідних маркетингових стратегій, які надає застосування сучасних інформаційних технологій. Трансформація центру світового господарства відбувається у напрямку поступового розвитку постматеріальних структур, серед яких переважають, ті, що виробляють знання та інтелектуальні продукти, які стають надбанням все більшої частини людства. Спостерігається не тільки поляризація туристичної діяльності, яка полягає у формуванні «полюсів росту» навколо вузлових фінансово-інформаційних центрів і перерозподілі фінансових та організаційних можливостей, які надає використання сучасних інформаційних технологій, а й наявність ярусності в діяльності світової індустрії туризму.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристична індустріяen_US
dc.subjectтуристичні регіониen_US
dc.subjectсвітові туристичні центриen_US
dc.subjectглобалізаціяen_US
dc.titleГеопросторова організація світового туристичного ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n21-92-101.pdfГеопросторова організація світового туристичного ринку442.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.