Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2697
Title: | Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів англійської мови у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної |
Authors: | Мішак, Валентина Михайлівна |
Keywords: | соціокультурна компетенція навчання іноземної мови друга іноземна мова міжкультурна комунікація мовний бар’єр |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті аналізуються психологічні передумови та теоретико-методологічні основи формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів як суб’єктів вивчення не лише системи другої іноземної мови, але і культури, менталітету носіїв мови, яку вони вивчають, що вимагає певного рівня сформованості психічних властивостей особистості. Що ж до психологічних чинників формування німецькомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів, то їх доцільно охарактеризувати як єдність когнітивного і особистісного складників. Звернено увагу на психологічні бар’єри та шляхи їх подолання при вивченні іноземних мов. Розглядаємо іншомовну соціокультурну компетенцію як основу для розвитку професійної компетентності майбутнього спеціаліста. |
Description: | Мішак, В. М. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів англійської мови у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної / В. М. Мішак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2016. - Випуск 21(16). - С.76-81 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2697 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n21-77-82.pdf | Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів англійської мови у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної | 413.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.