Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльтьо, Галина Федорівна-
dc.contributor.authorТовт, А. А.-
dc.contributor.authorБлистів, Н. В-
dc.date.accessioned2018-10-29T11:13:35Z-
dc.date.available2018-10-29T11:13:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2695-
dc.descriptionІльтьо, Г. Ф. Туристичний імідж України як складова ефективної державної політики / Г. Ф. Ільтьо, А. А. Товт, Н. В. Блистів // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2016. - Випуск 21(16). - С.54-62en_US
dc.description.abstractТеоретико-методологічною основою дослідження виступають положення вчень щодо формування іміджу держав, наукові праці учених у даній сфері дослідження. У процесі дослідження використано: діалектичний метод і загальнонаукові методи пізнання: метод теоретичного узагальнення, системного аналізу та синтезу, порівняльного аналізу, структурний метод, метод статистичного аналізу. Інформаційною базою дослідження є матеріали Держкомстату України; періодичні видання; монографії та наукові публікації зарубіжних і вітчизняних учених; інформація мережі Інтернет; результати власних досліджень. На основі системного дослідження акцентується увага на передумовах для розвитку сприятливого стосовно туристичної діяльності ринкового середовища України; впливу інформаційної туристичної політики на формування позитивного іміджу держави; формуванні національного туристичного продукту; комплексному дослідженні іміджу України. Проаналізовано діяльність громадської організації “Агенція іміджу України” щодо системної роботи з аналізу, формування та підтримки позитивного іміджу України. Також досліджено позитивний імідж України стосовно інформаційного туристичного простору.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристичний імідж країниen_US
dc.subjectінформаційна політика державиen_US
dc.subjectстандарти якості туристичних послугen_US
dc.subjectнаціональний туристичний продуктen_US
dc.subjectінформаційний туристичний простірen_US
dc.subjectтуристичний веб-порталen_US
dc.titleТуристичний імідж України як складова ефективної державної політикиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n21-55-63.pdfТуристичний імідж України як складова ефективної державної політики371.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.