Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-10-29T11:03:27Z-
dc.date.available2018-10-29T11:03:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2694-
dc.descriptionІванова, В. В. Становлення образу я дитини дошкільного віку: теоретичний аспект дослідження / В. В. Іванова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2016. - Випуск 21(16). - С.47-54en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному аналізу проблеми становлення образу Я дитини дошкільного віку. Одним з істотних факторів, що обумовлюють формування особистості дошкільника і характер її розвитку, є процес становлення образу Я дитини дошкільного віку. Проблема становлення образу Я дитини дошкільного віку - важлива педагогічна проблема, вирішення якої зачіпає нагальні питання суспільства і освіти. На основі аналізу стану проблеми формування образу Я в психолого-педагогічній літературі досліджено генезис розвитку поняття «образ Я дитини дошкільного віку», облік якого дозволяє забезпечувати в дошкільному дитинстві ефективне педагогічне сприяння становленню образу Я дошкільника в освітньому процесі для його успішної соціалізації та адаптації в сучасному соціокультурному просторі; вивчена структура образу Я, яка представляє єдність таких компонентів: когнітивного - знання про себе та інших; оцінного - оцінка себе та інших; поведінкового - міжособистісні відносини з оточуючими дорослими і однолітками на основі моральних цінностей. У статті уточнено поняття «образ Я» щодо дитини дошкільного віку, під яким розуміється сукупність уявлень дошкільника про себе як представника певної статі, члена сім'ї, громадянина країни, сполучена з оцінкою іншого і самооцінкою, яка визначає вибір способів поведінки в соціумі з урахуванням гендерних ролей і моральних цінностей суспільства. Розкрито поняття «педагогічне сприяння становленню образу Я дитини дошкільного віку в освітньому процесі», яке визначаємо як «цілеспрямований і систематичний процес супроводу і допомоги дитині з боку Значимого дорослого в пізнанні дитиною самого себе як представника певної статі, члена сім'ї, громадянина країни, пов'язаний з оцінкою іншого і самооцінкою, що визначає вибір способів поведінки в соціумі з урахуванням гендерних ролей і моральних цінностей суспільства».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectобраз Я дитини дошкільного вікуen_US
dc.subjectпедагогічний супровідen_US
dc.subjectпедагогічне сприянняen_US
dc.subjectЯ-концепціяen_US
dc.titleСтановлення образу я дитини дошкільного віку: теоретичний аспект дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n21-48-55.pdfСтановлення образу я дитини дошкільного віку: теоретичний аспект дослідження365.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.