Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2683
Название: Формування умінь досліджувати мовну специфіку художнього твору в майбутніх фахівців початкової освіти
Авторы: Фенцик, Оксана Миколаївна
Ключевые слова: літературне читання
літературознавча підготовка
майбутній вчитель початкових класів
розуміння художньо-естетичної сутності літератури
художнє мистецтво
специфіка мови художньої літератури
спостереження
стилістичний експеримент як прийоми аналізу мови художнього твору
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто питання формування у майбутніх учителів початкових класів умінь аналізувати мовну специфіку художнього твору. Автор наголошує, що розуміння художньо-естетичної сутності літератури закладається під час літературознавчої підготовки у вищій школі та має спиратися на ґрунтовну теоретичну базу в осмисленні естетичної природи словесного мистецтва.Визначає прийоми з’ясування доцільності й художньої зумовленості конкретного слова літературного тексту; звертає увагу на те, що слід визначити найвиразніші художньо-виражальні засоби, з’ясувати їх роль в ідейно-художньому змісті твору, розкрити оригінальність письменника у послуговуванні мовними засобами.
Описание: Фенцик О. М. Формування умінь досліджувати мовну специфіку художнього твору в майбутніх фахівців початкової освіти / О. М. Фенцик // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.158-161.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2683
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
041.pdfФормування умінь досліджувати мовну специфіку художнього твору в майбутніх фахівців початкової освіти262.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.