Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682
Назва: Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи
Автори: Василинка, Марія Іванівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Ключові слова: професійне спілкування
творча взаємодія
навчальний процес
лекція
семінарське заняття
активні методи навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблему формування професійного спілкування майбутніх педагогів шляхом залучення їх до процесу творчої взаємодії на лекційних та семінарських заняттях. Авторами закцентовано увагу на доцільності й ефективності використання в аудиторній роботі зі студентами активних та інтерактивних методів навчання. Визначено, що на часі актуальним є раціональне співвідношення класичних лекцій і семінарів з нетрадиційними видами, які сприяють урізноманітненню навчального процесу, формують професійне спілкування майбутніх педагогів.
Опис: Василинка М. І Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи / М. І. Василинка, Н. В. Лалак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.130-133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
034.pdfРоль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи254.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.