Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682
Titel: Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи
Autoren: Василинка, Марія Іванівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Stichwörter: професійне спілкування
творча взаємодія
навчальний процес
лекція
семінарське заняття
активні методи навчання
Erscheinungsdatum: 2016
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті розкрито проблему формування професійного спілкування майбутніх педагогів шляхом залучення їх до процесу творчої взаємодії на лекційних та семінарських заняттях. Авторами закцентовано увагу на доцільності й ефективності використання в аудиторній роботі зі студентами активних та інтерактивних методів навчання. Визначено, що на часі актуальним є раціональне співвідношення класичних лекцій і семінарів з нетрадиційними видами, які сприяють урізноманітненню навчального процесу, формують професійне спілкування майбутніх педагогів.
Beschreibung: Василинка М. І Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи / М. І. Василинка, Н. В. Лалак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.130-133.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
034.pdfРоль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи254.04 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.