Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Назва: Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
інтерактивно-інформаційне забезпечення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ужгород: Видавничий дім «Гельветика»
Опис: Гегедош К. В. Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону / К. В. Гегедош // Сучасні тенденції розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (5-6 жовтня 2018 року). - Ужгород, 2018. - С.171-174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гегедош К..pdfМетодологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону496.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.